Dag 08 - Ett minne jag har

Hej

Skolan var ganska okej, trots att vi slutade klockan tre.
Imorgon är det luciaträning, på morgonen, det betyder alltså att vi som är med i lucian inte får någon som helst sovmorgon! Jag som har längtat till denna Fredag och sovmorgonen, men då blev det ändrade planer ;-)

-

Ett minne


Midsommarn ♥


Eftersom att jag kommer att vara på skidläger i Arvidsjaur hela helgen, så kommer jag ju inte kunna blogga något. Fast ska försöka fota mycket så att det blir en liten bildbomb när jag är tillbaka.
Ska också göra några tidsinställda.


PUSSS

Kommentarer
Postat av: katrin

VAD VILL DU MIG ????? hahahhahahahaha <3333

2010-12-21 @ 01:10:56
URL: http://bananboegstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0