Dag 17- Min favorit film när jag var liten

Hej

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har spenderat den mesta delen av helgen med min bästavän.
Så då förstår ni nog att jag har haft fullt upp heeela tiden? Ja, vadbra!
Förutom att vi vart på Saras och Emelies fest, så har vi varit lekledare på Vanessus lillasysters kalas, för hela deras klass. Inte det lättaste att få dom munnarna att vara tysta, har inte bästa tålamodet heller, min mamma är lärare för den klassen också, så nu förstår jag varför hon alltid har ont i huvudet på Fredagar.
haha, så farligt var det faktiskt inte! För att gå i trean så tyckte jag att dom skötte sig bra, hallå, det var kalas ju!
får ska man ju leva om.

-

Har missat två dagar också. Alltså, jag har ju inte varit död och missat två dagar av livet, bara två bloggdagar dendär 30-dagars grejen.

Hade många favoritfilmer när jag var liten, blandannat "My little pony"

Dag 18- Min favorit mat

TACOS
orkar inte ladda upp någon bild på det, men nog tror jag att ni vet hur det ser ut? ;)



EN bild från i helgen, kommer fler senare!

Nu har galna familjen Larsson hoppat och dansat runt julgranen i en halvtimme.
Julen är nu invigd, GUD VAD JAG LÄNGTAR.
På uppesittarkvällen ska vi, som förra året, se på polarexpressen. Underbara film ♥


pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0