Dag 19- Min favorit frukt

HEj

I skolan hade vi musikal, nu går det faktiskt riktigt bra. Ska visa upp vårat genrep imorgon inför fyrorna och femmorna, komigen nu gänget!
När vi slutade så tog jag och Emma bussen in till stan, gapskrattandes kan man säga.
Det är otroligt, nästan ett helt år sedan jag var med den cheyen. På nyår är det exakt ett år.
Hade inte vi båda valt musikal på elevensval så hade det nog blivit över ett år innan vi hade börjat umgås igen, nu fattar jag hur jäääävla mycket jag saknat henne!
Vi har pratat gamla sjuka minnen från när vi var mindre. Tillexempel när jag snart skulle få ett syskon, så körde vi runt varandra i en barnvagn. Sommarn mot tvåan, och för Emma sommarn mot ettan (fråga inte hur vi rymdes) Vi gick runt kvarteret, och grannarna kom ju fram till mig leende och frågade: "Har du fått ditt syskon nu?!" Och när dom kollade ner i vagnen så får dom se Emmas ansikte sticka upp! HAHA
Okej, ingenannan förstår nog det roliga.
Men vi har ju liksom gjort nästan allt tillsammans, sen vi gick på dagis.
Finns 238 miljoner fler härliga minnen. Hon får mig alltid att skratta! Jaja, massa babbel =P
Jag älskar dig, Emma


Någongång när Emma följde med ut och körde skoter. Gammal.

-

Dag 19- Min favorit frukt
Dag 20- Tio saker jag gillar att göra

Gör två sånnadär nu, så att det blir en för varje dag i December.

Min favorit frukt:


Tio saker jag gillar att göra...

• Vara med min bästavän!
• Dansa!
• Åka slalom!
• Köra skoter!
• Datorisera!
• Fota!
• Skratta!
• Läsa!
• Vara med mina älskade vänner!
• Längta!


Nu ska jag fortsätta att slå in julklappar och längta till Jul :)

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0