Dag 23 - Vad jag vill bli när jag blir stor

hell0 finisar!

Mitt försök att fixa till bloggen igårkväll misslyckades, som ni ser.
Och jag som sa att det skulle bli något juligare, hah, måste ha skämtat ;-)
För det tror jag inte att jag hinner fixa. DET ÄR JULAFTON IMORGON, jag förstår inte, varför gick det så fort?
Idag ska jag baka peppisar, fira jul med Vanessa, städa, duscha, gå upp på ICA för att köpa något jagintevet och fixa massa saker till imorgon.
Igår var det dan-före-dan-föra-doppare-dan. Idag är det liksom dan-före-doppare-dan, uppesittarkvällen.
Vad brukar ni göra på uppesittarkvällen?
Själv ska jag kolla på den underbaraste filmen i världen, som man får massa julkänsla av. "polarexpressen" tack filmen för att du finns ♥ Blir att kolla på den med tha family, som förra året.


Kolla mitt hår! wOOOOw, och nej. Det är inte sådär långt, bara om jag böjer bak huvudet typ.

-

Jag har alltid velat bli polis!

Dag 23 - Avklarad

-

Dethär var ett tidsinställt inlägg lixåm, det hade ni inte kunnat gissa va? ;)

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0