Dag 25 - Mitt bästa skämt

HEj

Gårdagen var awesome, samma som julklapparna! TACK.
Bilder kommer, men just nu sitter jag på fel dator, på den nyyyyya. Jag och syrran fick nämligen en liten mini Samsung laptop. Tillsammans -.- Men det spelar faktiskt ingen roll, för nu har vi två laptops och en stationär. (Vi fick ju en grymt bra lappistoppis förra julen)
c00lt, nae. Men ingen av oss ville ju lixåm sitta vid den stationära, men nu kan man äntligen sitta vid en någorlunda snabb dator när man vill, utan att ens syskon sitter vid den andra, för nu spelar det ju ingen roll!
Så, nu förstår ni och har nog antecknat vartenda ord ;-)

Detta är några saker jag fick:
-Pengar
-Böcker
-Smink
-Hygiensaker
-Ny matta till mitt rum
-Kläder
-DVD filmer
-Playstationspel (min bror fick de flesta men dom är ju allas)
-Laptop
-Godis
-Smycken
-Prydnader


MedMera

Ska gå och fortsätta leka med min finska lilla kusin nu, hon är assöt! Även fast hon inte kan svenska och jag inte kan finska så går det jättebra, och hon är fem år :)


Ví just nu, älskar webkameran i denna dator! btw, som ni ser så är det ju en såndär sak, för våra huvuden är faktiskt inte såååå utdragna =P

-

Mitt bästa skämt är ju självklart dendär "Ingen och dum"



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0