Dag 26- Vad jag avskyr mest

HEj

Idag blir det en slappardag som det ser ut nu, ganska skönt.
Imorgon drar jag iväg till Luleå för lite mellandagsrea-shopping, får hoppas på att jag hittar något bra.
Jag förstår inte, min syster har drygt 5000 kronor i sin börs, hur kan hon ha så mycket?! När jag bara har 2500 i sedlar och några mynt till de. Jag menar, efter julklappsshoppingen och allt sådant.
Dags att börja spara, till en systemkamera antar jag, har frågat om jag inte kan få lite pengar av henne, rikemansbarnet.
Men nej, snål som hon är. (Aldrig att jag hade gett henne heller om jag hade så mycket, men you know..)
JAja, månadspengen får man ju snart, + något på nyår. OCh stort +++ att jag kommer slösa imorgon.
Det börjar bra i sparbranshen.


haha, gissa vad jag höll på med igår ;) Den tiden då inte kusinen var här.

-

Någor jag avskyr mest..
Måste vara falska människor, och sånna som går omkring och tror att dom är bäst. Bättre än alla andra.
Sånt gillar inte jag, personer som ser ner på andra.



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0