Dag 27- Min dag

Hade helt glömt bort detta.

Men min dag har sett ut ungefär såhär;
Pappa väckte mig klockan kvart över tio, första gången. Andra gången klockan halv elva, och tredje klockan tjugo i elva. den tredje gången gick jag upp, tredje gången gilt, som man brukar säga.
Jag fikade frukost, borstade tänderna och satte upp håret i en rätt så slarvig svans.
Sen satte vi oss (hela familjen) i bilen och gasade iväg till Luleå.
Shoppingen började på Team Sportia, där fick jag en vit fleece tröja och ett par slalom/skoter vantar. Pappa köpte också 8 stycken T-shirts, nästan alla var samma färg. Fråga mig inte vad han ska med dom till.
Också köpte vi 3 par mycket varma skoterskor, pappas var upp till -70 grader, mina och Saras var till -40.
Fattar ni, -70 !? Otroligt.. Får hoppas att det inte blir mer än 40 iallafall ;)
Efter att vi köpt domdär sakerna så for vi iväg på Max för att käka lite.
Där bestämde sig pappsen att han och Simon skulle gå iväg till Mjölkudden, där farmor och farfar bor. Även kusinerna.
Jag, mamma och Sara for och parkerade i ett parkeringshus. Sen började vi shoppingen på, ja, shopping.
Det jag köpte var ett par örhängen och ett nagellack från kicks, ett svart linne och en randig T-shirt från Monki, och såklart - en milkshake på Blå gåsen!
Vid halv fem så for vi hem, jag satte mig vid datorn och sen var det middag.
Detvardet! Där fick ni min dag i detaljer, typ.

Dagens

dåligbild, men det blir bra. Min kind är lite flagnig (?) Ni får fatta, somvanligt :P


kyss'N

Kommentarer
Postat av: sara

stina, du har börjat digga mjukisbyxor och adidaskofta :)



kommentera min blogg!

2010-12-28 @ 09:46:57
URL: http://coolasalta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0