Don't do something that you know you will regret

HEj

Komigen nu, kommentera lite! Statistiken har vart så bra några dagar nu, men med ett par kommentarer hade det varit ännu lite bättre. Tipsa gärna om eran egen blogg också så att jag kan kika in och läsa! :)
c00lt att jag skriver sånthär i ett tidsinställt inlägg, när jag själv är i ett annat land.
c00lare och c00lare blir det nu, och ännu c00lare är det ju att jag skriver c00lt med två stycken nollor. yäp, såäre, är man c00l så är man.

Jag har säkert varit rädd för renarna, och dom har säkert varit rädd för mig.
Har säkert också byggt några snökojjor.
Men som Sverige, så har Finland också haft en riktigt kall vinter, och kallt är det fortfarande!
Ni får hoppas att jag kommer hem och inte har blivit ihjälfryst någonstanns..
Eller så är det bara jag själv som hoppas på det, ELLEEEER?!
Nu får ni en bild istället för massa onödig text.




Fotar en massa, nivetju, sen blir det förmodligen bildbomb med massa härliga vinterbilder!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0