JULLOV

Hej!

Kan ni fatta det, att det är jul i övermorgon?! Nej, inte jag heller.
Min julkänsla kommer ibland, och ibland har jag ingen alls. Som nu.
Lite panik, tänk om jag sitter på självaste jullafton utan julkänsla!
Idag var jag med Katti iallafall, vi firade våran lilla julafton. Imorgon blir det att fira med Vanessus.
Myyyys :)
Förresten, förlåt för väldigt dålig uppdatering den senaste veckan. Men har haft ganska fullt upp, kanske fortsätter så ett tag. För nu på lovet ska jag bara njuta och umgås med vänner och familj liksom, ska även försöka ta mig tid att premiär åka i någon slalombacke.

-

Får ta två dagar på samma, igen.
Dag 21- Mina favorit dagar på året
Dag 22- Min favorit låt

Mina favorit dagar på året är julafton och nyår!

Har ingen favoritlåt just nu, finns så många bra..

-

bilder

fingranen! ;-)


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0