Jag säger hej, HEJ

Hej (rubriken?)

Fråga inte om min design, har fotat lite och håller på att testa olika.
Var i staden idag, köpte lite julklappar, ett par tights, en banan och en nyponsoppa flaska.
Intressant vaaa? Nej, lite LoL detdär med nyponsoppan och bananen, men jag var verkligen vrålhungrig!
Bilderna från Arvidsjaur kommer inte ikväll heller, kommer ta ett år att ladda upp dom.
And I have to sleep liksom, annars sover jag mig igenom måbra-dagen som vi har imorgon, och den vill man ju inte missa ;-)
Vi i 7bÄST ska ha Allan och Maria som lärare, tjill or what!?
Humornissar bådatvå.
Slutar tidigt och ska bara göra massa konstigaochroliga saker.

Jaja, för er som inte visste det så har det vart -25 grader idag här i Sävast!
Intressant igen nudå, men tycker faktiskt att det kan va lite varmare.


En bild från A-jaur, var bara lite smått tvungen. Kolla Vanessa där till höger!


ehh, från arkivet på någon gammal outfit.


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0