Sometimes it can prove that your enemies are those who know most about you

HEj

Har suttit och kollat på ett avsnitt av "En annan del av köping" Dom är hur goa som helst ju!
Vanessa gick hem vid tio, vi var uta och fotade i snön.
Hon har ju köpt sig en systemkamera, så klart att vi skulle ut och fota då ;-) Den var riktigt bra, tog bra bilder.
Eller, Vanessa tog bra bilder och jag sög. Men är inte van vid att man måste ställa in skärpan och sånt, för det fixar ju lixom min lilla digitala själv, hah.
Den var också med, fick några fina bilder. Men dom laddar jag upp någonannandag.
Vi kanske ska åka och hälsa på mormor och morfar i Finland på Tisdag, och vara där till Torsdag.
Har ingen som helst lust, inte nu på lovet! Men, måste nog följa, eftersom att senaste gången jag var där var i September typ. Det är absolut inget fel på det stället, dom har grymt stor gård också, men just den här veckan känns det som att jag vill göra andra saker. Dom for liksom hem från oss igår, varför ska vi komma två dagar efter? =P


Igår, YO dagens outfit!

Nu ska jag lägga mig och läsa denna sjukansotroligansgryyyymt braiga bok.
LÄS DEN




puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0