BILDER

Hejhopp

Jag fick något ryck och plockade ihop de flesta av julklapparna och satte dom dit dom skulle ;-)
Blev faktiskt ingen slappardag idag. har varit ute med Simon och byggt piratskepp av snö.
Väldigt härligt var det, eftersom att jag har vart inne två dagar i rad, nästan tre. (Då jag gick typ till brevlådan och tillbaka) Har mått så dåligt, varit halvförkyld, på julafton mådde jag heller inget vidare, men för att inte förstöra stämningen så har jag inte klagat på det något alls, har inte heller skrivit det på bloggen för då tänker jag bara på det. Haha oj, nu lät det som att jag var dödsjuk. Men bara vanlig vinter huvudochhals-ont.
Iallafall, nu kommer juuuulbilder!

Mamma fotade några bilder med den andra kameran när alla satt och trängdes i soffan och glodde på Kalle Anka, grymt!

spelnörd

vi fick jobbet att lägga paketen som inte var från tomten under granen

kusinerna. Farfar tog en jätte fin bild på mig, Sara, Linus och Sofia. Men den är på deras dator, så den får komma till lilla bloggen någonannan gång :)


Nästan klar med att stoppa alla julklapparna kring granen.

Sen kom TOMTEN!


Han hade lite svårt att se, för att glasögonen immade igen.


Högen med klappar krympte..

Några av mina paket ↑


Denna ska vi hänga vid ytterdörren, passar bra.


Dags för fika...
Bajsbollar medmera


Några av julklapparna;

jämför, (dålig bild)


hygiensaker


Lite av sminket och smyckena


Böcker


UNO-kortlek, "tycker om dig"-skål, godis, prydnadskatt


bokstäver "kram", filmer, två böcker


En "plopp" (haha) till mitt nomination Italy armband


En av T-shirtarna (?) Jamen, ni fattar. Fick en helsvart och en halvit + en svart med en glittertext där det står "kiss" YE

5 stycken sånnahär:



Nu orkar jag inte ladda upp fler, långt ifrån alla julklapparna! Men fotade inte allaaaa.
Min matta måste ni få se någon dag, den är snygg, men lite för liten till mitt rum. Mamma visste inte riktigt måtten, så vi måste köpa en till, vill helst ha en rund..
Aja, nu ska jag gå över till Vanessus. Ha en bra kväll, så hörs vi imorgon!
Då kommer även fler bilder ifrån Juldagen, inte julaftonen =P


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0