Never give up, if you still wanna try

HEj

Nu kommer några bilder från dom senaste dagarna.


Dom senaste dagarna.. Njaa, dethär var väl några år sedan, jag och Sara i en pool. ;-)
Jag var väl kring 4 år.

Men NU komme bilder från dom senaste dagarna.

EN dåligt redigerad bild (av mig, tyckte den behövde lite starkare färg) på Vanessa och sin nya vän systemkameran


sötungen!


Jag brukar ligga på golvet och datorisera, som ni ser.


Sweetie pie - shower Jelly från Lush, julklapp av faster.
Det ser fräscht ut, ellerhur? Undra om jag verkligen vågar använda den :P


Min nya matta, fast ett förstörande objekt med ett fejkat leende förstörde bilden..

Hoppas att ni har det bra, själv sitter jag i bilen påväg till Finland.
(tidsinställt)


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0