I'm home

HEj

Nu är jag hemma, vi kom för någon timme sen.
Ljög lite i alla tidsinställda jag skrev, för har inte vart ute så mycket. KALLT youknow.
Igår var det -30 grader.
Mina fingrar vart helt frysta när jag tog upp kameran och började fota, så blev inte så många bilder heller. Okejdå, ganska många blev det men dom får ni imorgon.
Om jag hinner, har massa att fixa, det är ju nyår!

Ikväll är det "glögg vid korven". Med det menar jag att det är skidåkning, med krovgrillning och glögg.
Efter det träning, känns inte så lockande. Får se oml jag drar dit.
Men nu blir det en smarrig middag, vi hörs!♥


c00lt, ja0



Kommentarer
Postat av: joskoss

HAha det är ju hemma hos mej? xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0