d-rygarn är du

Hej

Kvällen har spenderats med Vanessa, popcornen, cocacolan och filmen "I taket lyser stjärnorna"
Vetni vad jag just kom på? Att jag glömt dendär dag-grejen.
Så jag gör de tre sista nu, lite tidsfördriv. Sen ska jag sooova!

-

Dag 28- Mina syskon

Mina syskon heter Sara och Simon, båda är yngre än mig.
Sara är 11 år, fyller 12 i April. Simon är 5 år och fyller 6 i Juli.
Dom är som syskon är.. Ni som har syskon fattar nog. Jobbiga, bråkiga. Men ändå hade man inte klara sig utan dom. Bild på dom får ni någon annan dag! ja0, detdär var liiite om mina syskon.

-

Dag 29- En sak jag önskar jag fick uppleva igen

Det jag önskar att jag fick uppleva igen, som jag kommer på nu. Det kommer jag att få uppleva igen, helt garanterat. Allt är bokat.. BJÖRKLIDEN! Är det någon plats på denna jord som jag är helt fäst vid, som direkt när jag kom dit aldrig ville lämna, så är det detta place;

Jag tror inte att ni kan förstå, säkert tänker ni "Men herregud, nog finns det mycket större slalomanläggningar, och bättre saker!" Det är helt okej lixom, men jag älskar Björkis. Verkligen älskar.
Såklart finns det massor av fler saker jag önskar att jag fick uppleva igen, tillexempel sommaren -09, detsamma som sommaren -10. Med Vanessus, men det går ju inte att spola tillbaka tiden och bara återuppleva allt helt plötsligt. Nog vore det underbart, men nej. Massa julaftonar hade jag verkligen velat uppleva igen, och Linköping med dansgruppen! Björkliden, i Mars kommer jag tillbaka. ♥
Det är lite konstigt, för har drömt flera mardrömmar om Björkliden. Småskumt.

-

Dag 30- En sak jag gör varje dag!

Jag kissar varje dag!

-

Sådär, typ, avklarat.

kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0