2010-07-22

HEj!
(NEJ, jag gillar inte att komma på rubriker när man inte kommer på nån, omg. typ lite fel, igen.)

Sitter framför datan framför Tv-apparaten ;)
INgen som fattar det där kanske, men iaf så ser jag på Tv och datoriserar, eller vad man säger?

Har ont i halsen och känner mig lite smått förkyld. Pappa jobbar, och när han kommer hem där vid två, halv tre så åker vi kanske till sikfors.
Ska typ snart äta lunch, och sen duscha.
Men måste ta med nån kompiiis! Inte in i duschen, men till sikfors. Om jag orkar, alltså såklart orkar jag ju, men blir kanske inte så kul om jag blir sjuk. Som jag inte får bli på sommarlovet, för då slösar jag bort dagar på att sjuka. Och det är den tjugoandra idag, den tjugofjärde är det bara en månad kvar. Hjälp!


ooh, GAmmAl och snygg bild. Fixat hår och allt ;))


ASSÅ GUD VAD TRÖTT JAG ÄÄR PÅ BLOGGEN!
Måste göra om allt, en riktig renovering. Men vet inte riktigt hus jag vill ha den.
Designen är ju bara för ugly.
Och headern är jag trött på =P





PUSSSochKRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0