Alder

Hej!

Var grymt kul och härligt på alder. :)
Skönt i vattnet. ASmycket folk.
Jag och Vanessa höll på att dyka och simmade över till andra sidan, kastade boll med Rebecca, tävlade om vem som kunde ta bollen först när en kastade ut den, solade, åt glass, pratade, gick runt i sanden. Vad mer behövs?
Det kan jag svara på, inget!

Dom här dagarna när vi båda har vart hemma och kunde vara med varandra har varit helt awsome!
Fast, nu åker ju dom till stockholm. När vi just kommit hem därifrån. Och vi åker till jokkmokk.
Men efter det, efter jokkmokk så tar pappas semester slut. Och då kommer vi inte att åka nå ofta iväg med husvagnen, då ska vi få denna sommar att bli till ett riktigt minne. För livet, precis som förra sommarn.
Jag ska följa till deras stuga, vi ska hoppa massor med studsmatta, bada, sola, bara chilla, hon ska kanske följa med oss och campa om vi åker till fler campingar, osså ska vi ju såklart tälta med Danne och Linus ;D
Men nu kan vi ju säga såhär, vi syns om en vecka! Behöver inte deppa, hon är ju inte borta förevigt lixom.
Men shit, Lökmuppis. Jag saknar dig ju redan! ;o ♥

Här kommer lite härliga sommar bilder.


bara för att vi är coolah!


soluppgången :))


två muppisar i ett tält.





PUSSSochKRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0