Bilder

HEJ!

Nu kommer bilder från resan :)


Första campingen vi stanna på, sov en natt där ;)

haha, fint hopp (yy)

Some egopics ;))



Jag och Sara åkte oftast i mormor och morfars husbil.


högakusten bron (:


Nån allè där vi stannade och åt lunch.


leeskigt träd på Mörkö, stockholmsskärgård. Stammen var juh typ hundra meter bred ;o
(fast det syns inte på bilden =P )


spelnörd nummer 1 och cooling nummer 1!  haha, Han spelade exakt HELA tiden när vi åkte bil.


äckelvattnet på Mörkö Campingen ;s


Gröna Lund :) Jag åkte allt förutom Extreme, Insane, popexpressen och frittfall, men nue ångrar jag att jag inte åkte fritt fall.. Menmen (;


Pappa och Sara åkte fritt fall (yy)


haha, inne i skrattkammaren.


var in på Gripsholms slott.



Runsten

Man fick jue inte fota inomhus, så det blev bara bilder utifrån.
btw, alla bilder är fotade med mobilen, därför är det inte den bästa kvallan =P


Hjälmaren, i vattnet var det 24 grader :D


sötFlora (a)


var på nåt museum ;P



Björnpark/Djurpark i Orsa.

"Vanliga björnar", Isbjörnar, tigrar, leoparder, fåglar m.m :))


Det syns inte så bra, men det ligger en tiger däruppe.


Men gud vad söt!


oh shit vad coolt kan jag bara säga, jag har ridit på en isbjörn!


och syrran blev eskimå, haha felstavat? =P





tornet vi var upp i.




Var till döda fallet i Östersund, typ.


tänk, att just där vi gick har det varit ett vattenfall. Som helt plötsligt ändrade väg.





Var med denna tjej på Gullvikshavsbad <3


fyren vi var upp i (yy)


dålig bild.
VAr på det bästa badhuset, paradisbadet!


Men, nu orkar jág faktiskt inte nå mer.
Mamma och Pappa tog med sig kameran när dom åkte iväg till Nybyn, och i den finns det oxå bilder.
Så dom får ni senare.

PUSSSochKRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0