"Bor" Hos Katrin. C:

Hejsan!

jess, rubriken säger väl typ nästan allt? Jag är chill, för jag kom på en rubrik :D
Men, dagen har varit najjsoo, var i Jokkmokk. Katti, Bella, Merja, Annlouise, Lisa och Andreas kom dit!
Bara för att en tuggummi automat var trasig så fick man 2 tuggummin för 1 krona. Så, det jag och Katti gjort mest idag är att tugga tuggummi, men magen mår inte så bra efter 23 tuggummin var.
Men ändå, tuggummin in our ♥
Vi har oxå badat i det dåliga vädret, och varit i lekparken.
Nu är vi hemma hos mig, för somsagt så följde jag med hem. Alla andra i familjen är kvar i Jokkmokk ((:

Imorgon ska vi hitta på nåt kul, kanske fara till deras stuga.



oh, lite gammal bild.


saknar denna chey!

Gästbloggar på hennes blogg, så kika in ;)

chockodile.blogg.se


Men nu ska jag och Katti gå ut och hoppa studsmatta.


PUSSSochKRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0