Hårborsten I Håret

HEj!

Bajsbajsbajsbajsbajsbajs!
Skulle föna håret lite med en sån där "rund" borste. Och det är ju jag väldigt bra på, asså skulle egentligen inte föna. Bara testa borsta lite. Så jag höll på med den och snurrade runt håret och så för att det skulle bli mer lockigt.
Men vad tror ni händer dårå? Såklart fastnar den, och jag fick inte loss den ;o
Ropade på mamma efter ett tag, och då stod vi där aslänge och försökte få bort den.
"Det är lite för mycket kvar för att jag skulle kunna klippa det ännu." Shit vad rädd jag bleeeev!
"Du ska inte klippa nåt!" sa jag bara, osså drog vi.
Tänk om hon hade behövt kippa det, då hade jag ju fått se ut som en mupp. omg...
Tillslut fick vi äntligen bort den efter att vi dragit och försökt få bort håret.
500 miljoner hårtstrån lossnade ju bara. Fast det är lugnt, hade ju ändå så himla tjockt hår. -not.
Seriöst, nu har jag mkt tunnare än innan! ;(
Menmen, tänker man så smart så blir det som det blir.
Tänker inte bortsta med den på ett tag iaf =P


Lisa och dom är här, vi har suttit och spelat nåt spel på datan som jag inte fattade nånting av.
Men det var väl kul, tyckte hon iaf. ;)
Snart kommer lite fler gäster, efter ett. Oh, jag är bäst! För nu kom Malin och Mats.
Så ska snart gå ner och fika.




grattis på 5-års dagen lillebror!



PUSSSochKRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0