HEMMA!

HEJ!

Shit vad happyyy jag är nu, för gissa vad?! Japp, rubriken säger allt.
För vi är hemma (Y) Och imorgon, då ska jag vara med min bästastevän Vanessa!
Och jag har saknat alla och nu fick jag träffa min sötKatt och det har varit aschill borta men det är ändå bäst hemma och jag har badat en massa och vi har varit på Grönalund och jag har varit med SaraGunnari i Övik och vi har varit på paradisbadet och vi har nästan bara åkt bil känns det som även fast vi har stannat på asmånga campingar och.... Det finns så mycket mer att skriva! ;o Men eftersom att jag inte orkar skriva allt i en lååång text så kommer det bilder senare, mycket bilder, jag lovar.


JAGHARSAKNATDIGGG

haha, nu kom jag att tänka på när vi prata i telefon.
Eller det här blir bättre,: Nu kom jag att tänka på när vi skratta i telefon. :D

Och somsagt, bilder kommer.

PUSSSochKRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0