Ibland Gillas Inte Rubriker, Som Denna Gång

HEj!

Har varit ganska mke folka här ikväll. Släktingar :)
Och Linus ska sova över, asså kusinen.
Blir inte några bilder från sikfors nu heller. Jag vet att jag är seeg, men jag lovar, dom kommer nån gång iaf!

Körde just ett litet styrke pass här hemma, for inte iväg på träningen, för att kusinen från Finland var här. Och det är inte så ofta dom är det. Osså regnade det asmycket, och rullskidor+regn. Inte kul, ;s
Så blev styrke ist.

Ska kanske vara med Vanessa, Linu soch Danne ikv. Om det gick för Vanessa, hoppas det (yy)
Läste just ett sms från Linus, Danne kan inte :( Menmen..


Bilder från idag och igår:


Vi är coolast!


ohshiet vad söta dom är tsm! heh, och på den nedersta bilden ser ni hur mke jag saknar Daniel, så ensam ;) haha


Vanessas kamera blixt förstörde bilden! ;o



Och denna smexiga bild på mig, yäpps.



PUSSSochKRAAAM




Kommentarer
Postat av: Vanessa ;)

älskar dig min finaste! (L)

2010-07-25 @ 23:04:28
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0