Ingen Lust Att Blogga, Egentligen

HEj!

Har inte kunnat blogga nåt, men har varit med Nicolina och deras familj och campat på Arcus. :D
Super najjjs! ♥

Har ingen lust att blogga, men gör det ändå. Finns inte så mkt annat att göra.

Eller, orkar inte skriva mycke, så det blir bilder ist ;)



Vi badade mest i havet (?) För Nico var så allergisk mot kloret (vet att jag stavat fel men ni fattar!) i poolerna ;s


DU VAR SAKNAD!


wooow,,


Vi spenderade mest tid på hoppsakerna. ((:
Speciellt på kvällarna. 
Ahah Norrmän är... som dom är! Lite mer flummmigare än vi svenskar. Det var BARA norrmän på campingen ;P
Bråken, ASkul att se på. Bah Nico som fattar, men orkar inte förklara allt.
Osså kom det ju några svenskar en kväll iaf. Dom var chill. Ena killen hoppa som en muppmonkey framför oss ;o


Åkte nåt "mini tåg" runt campingen, ;)


Nico och Alice.


SöT


Vi var där på kvällarna tills den var helt platt =P



Var på stan. Monkiii :)


Vi fick en norsk kompis idaag. ;D
Hon hette Leah och var 5 år. Vi fick bulla av hennes mamma 8D



Orkar inte ladda upp fler bilder.
Men ni får ha det bra, och njuta av sommarn. Som alldeles för snart är slut, tycker jag.
Himlen pissar massa tårar nu. Ojj, blev lite fel.

Pappa ringde nyss, jag sitter uppe på mitt rum och han är nere. I denna familj är vi ganska lata märker ni kanske? Ringer till varandra när alla är i samma hus.

Blir typ att fara iväg till sikfors imorgon, där mamma, Sara och Simon står med husvagnen ;)
Hanna följde ju med  och Campade, men nu ska Sara följa Hanna hem. Så då får jag ta med en kompis!
Måste få tag i nån dåe, bajjs. Vanessa kan inte nu ju, det var hon som egentligen skulle.. <3




PUSSSochKRAAAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0