Irriterande.,,

Här kommer min "allmänt irriterande saker lista" 



1. Alla bajsiga Tv-reklamer. Vissa är bara för irriterande att lyssna och se på.
T.ex McDonalds: Im lovin it.
För att, JAG HATAR DET! Seriöst, det är bara sååå äckligt.


2. Kaxiga fjortisar. Fyfan säger jag! Man blir ju äcklad.
Bah: Ååh, jag är snyggast, jag är bäst! Alla älskar mig. a.. Mm. Mina rumpa är så snygg!"
Egentligen så har jag ingenting emot fjortisar, men dom där extremt kaxiga!



3.  Att svenskar, alltså speciellt vuxna, svenskar  alltid pratar om vädret!
Seriöst så tycker jag att det är så himla irriterande nu när jag tänker efter.
"Guud, det var verkligen jätte kallt idag!"
Och sen när det väl blir varmt:
"Det är för varmt!"
Men asså betämm er nån gång! Även fast jag ocå brukar säga så ibland, men lixom så irriternade för dom som lyssnar! =P


4. Störande småsyskon. Ibland blir jag galen! Dom som har småsyskon fattar nog, om dom inte har några underbara mirakel, små änglar. Typ.
Dom kommer till ens rum när man har kompisar, och man bah:
"Gå ut! Vi vill vara ifred."
Men dom går inte ;o
"Vad gör ni?"
"GÅ!"
Efter typ hundrade gången fattar dom. Om man har tur ;))
Min lillebror pratar jag då om, då kanske ni tänker: Men han är ju bara fyra, snart fem år. Men det är ändå lika jobbigt! Och det är han som är mest störande.
Min syrra fattar iallafall. Nästan alltid.

Förutom en sak som är vääääldigt irriterande!
När våran studsmatta var ny, och jag och ngn kompis hoppade.
Så kommer hon och hennes kompisar:
"Vi ska hoppa, pappa sa att vi fick."
Jag bah, Men snälla, vad har pappa med det att göra?! Vi är ju här nu och har typ bara hoppat i 5 minuter. Ni får vänta.
Och om jag är med en kompis som oxå hade studsmatta så fortsätter hon:
"Men ni kan ju gå till (t.ex Vanessa) och hoppa där!"
Men fattar hon ingenting eller? Tänk om någon hoppar där då?
"Nej, vänta tills vi har hoppat kart."
Och då sätter dom sig precis bredvid stusmattan! Så himla jobbigt. Dom bara sitter där och glor.
Man vill ju kanske prata och inte att dom ska sitta där och lyssna på allt man säger ;o

Jaja, nu orkar jag inte skriva mer om det. Hade varit lättare att spela in en video och säga allt (: Men alla sover typ så kan inte prata så högt..


5. När sims gubbarna "pratar" Så himla fult!
shicklovujk niba ikoasfjo. Typ så. Det är så jobbigt att höra!

6. Att föräldrarna Alltid börjar prata med den i kassan eller speciellt när man träffar nån bekant på en affär.
Dom kan ju stå där i en halvtimme. Också hatar jag när mamma alltid ska berätta nånting om mig!
haha,


Men nu ska jag sova.
Ingen kommer typ orka läsa allt detta. Haha =P
Men ska nog börja göra videoinlägg när jag måste berätta mkt!




Godnatt ;*


Kommentarer
Postat av: Sissi

oj, vad mycket du irriterar dig på, haha x)

2010-07-17 @ 17:45:55
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0