Nagellack, bajjs!

HEJ!

I stugan gjorde vi det vanliga, heh. Plockade hjortron och badade. APmysigt!
Och nu har jag "lärt" mig att dricka kaffe.  Det är inte gott, verkligen inte. Men det går att dricka, och jag dricker det! ;)

Målade, eller bajsade rosa skit på naglarna för ett tag sen. Seriöst så måste det vara fel på VARJE nagellack som jag köper. ;o Eller, kanske så är det jag som är dålig på att måla naglarna. hmm.. Men så kan det ju inte vara, jag? Dålig? nejnej. Men jo.
Så nu ser mina naglar OCH fingrar ut som något fult, typ en prickig kossa eller nåt sånt.



just nu:



eller nej, såhär - Just nu:



Och detta var nån gång när jag var, typ nyvaken? =P


nagellack, nejtack!






PUSSSochKRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0