PA och TRULL, patrull

HEj!

Jiess! Vi åker ikväll :D
Har nästan packat allt nu.
Tillochmed hunnit vara med Vanessa. Och lärt mig göra riktiga handvolter på studsmattan. Alltså, landa rakt på benen. woooow, säger ni säkert. Nej, inte vet jag.

Jag och Vanessa har förresten skaffat blogg tsm.
paochtrull.blogg.se   - höh.
Nu ser den ut som att vi är smååbarn, rosa hjärtan och ingenn header! ;)
Men vi ska fixa den när vi kommer hem från deras stuga.
Det finns bara ett videoinlägg som vi gjorde för några dagar sen där, men ni kan ju kolla ändå.
Och jag ska typ skriva ett inlägg snart, så då blir det två hela inlägg!



Men, kommer inte blogga på ett tag nu. För vi drar ju iväg!
Men vi syns, pusss, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0