Sommar, Nu Är Det Sommar. På Riktigt.

HEJ!

Sitter här vid datan medan Katti, Bella och Merja ser på en film.

Idag har vi varit i deras stuga :) Vi plockade hjortron och badade. Väldigt varmt i vattnet nu.
Åkte hem tidigare än vi tänkt för att det började blåsa jätte mkt.
Nu på kvällen har vi suttit i soffan framför filmen och käkat popcorn och godis, mums!
Sen bastade vi, det var inte så skönt som det brukar. För att det är sommar och varmt, då behöver man ju inte basta ;) Så jag duschade mest i kallt vatten.
Vid kvällsfikat så flummade Albin sönder, haha. Och han ska vara arton år, verkar mer som 3! Nej, skojjah bara.
Jag känner mig verkligen som hemma här! Säger inte bara så, utan jag menar det. Ibland känns det som att det är min "andra" familj. Katti,Albin och Bella är som mina syskon, vi bråkar, men blir sams igen. Och dom behandlar mig som en i familjen.

Imorgon ska vi till stugan igen :D plocka ännu mer hjortron och såklart, bada!
Osså kommer Mamma, Pappa, Sara och Simon hem. Jag som ville stanna en natt till! Menmen, man kan ju ändå sova här (;



Nu börjar det verkligen kännas som att det är sommar! På riktigt. Att jag inte bara slösar bort tiden, utan gör det jag vill göra. Efter tältningen med Vanessa så kändes allt så bra. Jovisst, hon är borta nu. Men när hon kommer hem. Då gör vi den här sommaren bäst!
Egentligen orkar jag inte träna på sommaren, jag vet inte varför. Men det känns bara som att man ska ta det lugnt och slappa. Fast då tappar man ju allt. Så, nu ska jag sluta vara negativ till träningarna. Måste börja kämpa, och tro på mig själv.










PUSSSochKRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0