Ingen Rubrik, Typ

HEj!

Tjill dag, var med Danne, Vanessa och Linus :D
Det supermys och bara allmänt trevligt, eller kul kanske låter bättre.

Ska snart börja packa till imorgon, ska ju till Vanessas och deras stuga.
Det blir ApKul! Jag längtar, hihi. Har typ gjort det sen förra året, men ändå!

Jag har fått en kamera nu! Äntligen.
Ingen system, men en vanlig digital med 14,1 megapixlar.
Har inte hunnit testa den än, för batteriet laddar. Men den verkar väldigt bra iaf, kanske inte så fin, bara vanlig svart. Men det är ju inte dt som räknas. ;)
Så nu ska jag fota, fota och fota.
Nog för att jag hade kunnat fota med våran andra, som typ är lika bra. Men pappa köpte en idag åt mig, och den är ändå bättre! hah.
Näe, slut på skryt nu. Men jag har iaf fått en kamera, om någon skulle råkat missa det?





Denna film är när Vanessa klarade att landa på benen när hon gjorde en volt, första gången för iår ;)
Och i mitten av klippet fick hon en mygga i näsan.
(Orkade inte rotera, så den är åt ngt annat håll)







PUSSSochKRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0