Den Sprang Iväg, Rubriken.

HEj och godmorgon!

Vet inte vad jag ska göra nu, packa eller inte packa.
Väntar på svar från Vanessa om vi åker idag eller imorgon.
Fat, kan ju packa ändå, men orkar lixom inte.

Höh, märkte just att videoinlägget igår var sjuuukt fult! Seriöst, nae. Det var inte bra iaf ;P
Menmen.

Ojj, märkte oxå just att jag glömt att ladda upp bilder på "dagens outfit".
Märker mkt idag när jag iaf är pigg som en, vad brukar man säga? Pigg som en mört typ.

Kommer sakna min Daniel, nu när vi inte kommer ses förrän på Söndag eller Måndag.
Men får väl stå ut med Vanessa tills dess. Även fast hon är tråk.
Nejdu, jag skoja bara, för henne skulle jag inte klara mig utan.  
Men "gör en ansiktslyftning." iallafall. HAHA! Det är nog inte  så många som fattar detdär, men våran sjukahumor. Som inte alls är så rolig egentligen, för den är bäst!



YO! Detta är en nygammal bild på två muppar.



PUSSSochKRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0