Vanessa <3

Hejsan

Kvällen spenderades med min kära lökmupp! Perfekt.
Vi var ute och fotade, pratade, skrattade, chillade och sökte efter Kålrotsvägen ;))
Så nu kommer bilder, och bilderna från husvagnsresandet kommer när jag fört in alla till datan, vilket jag tänkte göra nu, snart.

Lökmuppis, jagälskardig ♥ Även fast JAG är bäst! x))



<3 hmm, haha. "Ni ser väldigt vilsna ut"


pösss



we (L) flowers (yy)


Vi vill börja på dagis igen! ;oo


yeey


Men nu blev jag trött, så vi får se om jag orkar ladda upp massa bilder. Annars får ni dom i morgon!


PUSSSochKRAAAM


Kommentarer
Postat av: Vanessa ;)

jagälskardig, så sjukt kul att se dig igen gmn!<3

2010-07-10 @ 12:02:20
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0