Vara Vaken I Ett Tält

HEJ!

Inatt har jag och Vanessa sovit i tält. Fast vi har inte sovit, utan suttit uppe i tältet.
Till klockan halv 6 på morgonen, då la vi oss efter att vi tittat på soluppgången, väldigt romantiskt.
För vi var kalkoner som stack ut huvudet ur tältet ;D
Vaknade klockan 7, så inatt har man sovit ungefär en timme.

Hahah, mycket skratt. Blev kanske liite övertrötta.
Osså blev vi pissnödiga så då satte vi oss därute och pissade. -omg- Men Grannarna sov ju ändå så vem kunde se? ;)

Har smset med min lite fulla boifriend oxå, som jag saknar väldigt mkt! ;( ♥
Ätit godis har vi gjort! Eller, Jag har gjort det. Mest iallafall.
Efter lunchen ska vi på alder, bada och chilla på stranden. Kommer typ somna x)
Men, nu kommer lite fina bilder från inatt. Alltså, fina. och då menar jag riktigt fina!



Nu måste vi plocka ihop tältet så det blev bara två bilder =P


PUSSSochKRAAAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0