träning

HEJ!

Idag har jag varit med Vanessa ♥
Haha, vi har lekt blinda och döva! Normalt, jag vet.
Men shit vad svårt att vara blind. Och döv oxå. Hoppade runt på studsmattan. Först var jag blind och hon döv x) Sen bytte vi. Och sen gick vi in och hämtade två "pannband" som vi satte för ögonen så vi såg ingenting. Såg säkert helt skumt ut´, men kul vare!
Sen gick vi in och lekte lite förlamad oxå. Usch, hemskt att vara det!

Ikväll är det träning. Rullskidor klassisk åkning från godisarenen. Jag orkar inte, jag vill inte, men jag måste.
Då får man känna att man inte är förlamad iaf och det är ju bra! ;)
Har börjat pcka inför sommarskidskolan nu, roligt att packa men astråkigt att sedan packa upp allt när man kmr hem!





HAHA, skrattar varjje gång jag ser denna bild ^^




PUSSSochKRAAAM







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0