Midsommar

HEJ!

Hoppas att alla haft en bra midsommar :) Min har vart helt superrr.
Firades med Mamma, Pappa, Simon, Sara, Katti, Bella, Bengt, Merja, Albin, Malin, Eva-Lotta, Mats, Hanna, Ullis, Nicklas Linus, Kattis och Bellas mormor och morfar var där ett tag, hundarna och myggen. (hoppas att jag inte glömt ngn)
I Kattis och deras stuga. Badat, badat, badat, badat och badat. I både badtunnan och sjön.
I sjön var det +12/14 och i badtunnan mellan +30 och +40. Haha, jag och Katti råkade elda lite för mkt, när det blev +40 där i så gick det ju knapp att vara där, speciellt inte när man just doppat sig i sjön. Hela kroppen stack!
Båt har vi oxå åkt rätt mkt. Får inte glömma att gratulera Malin och Abbe, som båda fyllde år.
Abbe fyllde 18 och Malin 16, grattis till dom! :D
Känns nästan som att man är helt uppsvullen, så mycket som vi ätit.

Igårkväll klockan 12.00 tog vi ett kvällsdopp i sjön, väldigt uppfriskande och kallt. Sen var det badtunnan som gällde till halv ett, då gick vi in och hade supermysigt inne i deras stuga. Hömm, vissa kanske blev lite småfulla ^^
Men roligt och skrattigt var det dåe iaf!
Vi grillade marsmallows oxå, mkt gött.
Sen vid två gick vi in och la oss.


Idag på morgonen vid halv 11 kom Katti in och väckte mig =P
Fast jag klev inte upp direkt, men efter en stund gick jag upp och fikade frukost.
Sen åkte vi lite båt ochh sånt. Sen kom världens oväder. Åska, spöregn, hagel.
Alla satt på altanen och kollade efter blixtar. Vi hade filtar och täcken för att det var så kallt ;)
När det slutade efter nån timme så åt vi lunch, vid klockan halv fem åkte vi hem.

Bilder kommer, men nu ska jag ut och åka rullskidor.

PUSSSochKRAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0