SOMMARLOV!

Hejsan!

Tänkte berätta lite om vad som hände Torsdag, Fredag och idaag, har inte hunnit och inte orkat blogga så mke.

På Torsdagen var det ju skolavslutning :D ääääntligen! Gymt skönt att slippa allt som har med skolan att göra. Efter skolavslutningen så var jag med Bästavännen Daniel. Det var kul. Vi hoppade studsmatta (:
Sen var jag med Ansa oxå ett tag efter att han åkt hem.

Igår var jag med Vanessa, asroligt som vanligt! Haha, vi åger på att göra danser till låtar (yy) Jag älskar dig, den här sommaren är våran. Det ska bli minst lika bra som förra sommarn!<3
Vi var med Danne och Alle ett tag oxå. Myys. Låg på ängen och solade, pratade,skrattat och bah chilla!
På kvällen åkte Jag, mamma, pappa, Simon, Mormor och morfar till Kattis och deras stuga.
Haha, jag och Katti gick runt på stenarna vid vattnet innan vi skulle basta. När vi stod på en och höll på att kasta vatten på oss själva och varandra så halkade Katti och rammla i det iiiiiiskalla vattnet! x)) Vi båda fick typ panik, hon flög ut i vattnet bara helt plötsligt ;) Fast jag blev rädd för att hon tp skulle slå huvudet i nån annan sten och hon fick panik för att det var kallt. På två sekunder var hon uppe på land igen typ x) Sen så d o p p a d e jag mig! ;D La mig ner på stenen. Det var inte så kallt som det kändes när man bara doppade fötterna. Så vi båda fick oss ett dopp. Innan Katti rammlade i och jag doppade mig så satt vi på bryggan och prata.
"Skulle du doppa dig här för 100 kronor?"
"Nä, men typ för 500."
"Okej, jag skulle typ göra det för 1000."
Ungefär sådär höll vi på ett tag.
Haha, och sen doppa vi oss ändå för 0 kronor xD

Idag på morgonen så var jag och Katti ute och sprang. Hon var väldigt duktig med tanke på att hon inte tränar så mkt. :)
Sen så for Jag, mamma, Simon och pappa till Luleå te Lina ch Jessica.
Jag var med Lina och vi satt vid datorn, gick till ip och kollade på en match, var på deras skolgård, pratatde en massa. Måste träffas lite oftare tkr jag ^^
Sen åkte vi till Frasses och åt middag och sen vidare till kusinerna.
Haha, jag och Linus flummade som vanligt.
Och kan bara säga EN sak: Jag äger på cs! *NOT* Dör jue hela tiden.
Vid klockan halv elva åkte vi hem.

I mrn tror jag inte att jag hinner blogga nåt, för vi åker till Kemi till min kusin. Hon fyller 5 år. Grattis! :D

Hoppas att jag inte tråkade ut er allt för mycket med ett ovanligt långt inlägg.
TACK till er som läser! ;*

Hejdå, kmr bilder från skolavslutningen och lite annat.



söta Stina och Linnea <3




så fiina (L)



söt Elin <3 haha, hon var lite sur på migg för att jag sköt in stolen i hennes knä som hon hade ont i, SORRY! x))



HAHA, innan jag började göra iordning mig te avslutningen.



Min snögging och bästevän Alle :D



bästevän Aleksander :))



Ansa och jag :DD





Men nu ska jag sova s jag orkar upp i mrn, GODNATT









Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa vi borde träffas mke oftare ;)<3

2010-06-13 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0