Sommarskidskolan!

HEJ!

Nu har man kommit hem från sommarskidskolan.
Har varit grymt kul! Fast vädret blev inte som vi tänkt oss :// regn mest hela tiden, mulet annars. Bara första och sista dagen var det sol.
En dag var vi ute och tränade i SPÖREGN, det såg ut som att alla hade duschat.
Man var helt genomblöt och askall. Och sen efter två timmars träning så for vi tillbaka till ängesholmen.
Killarna hade alltid dusch tid före oss, så när alla tjejerna skulle duscha så var ALLT varmvatten slut, så ingen duschade typ =P
Vi badade lite i älven oxå, eller vi, men dom flesta. Jag bara doppade mig 2 gånger ;)
Orkar inte skriva ner allt i detalj nu, men mycket har vi hunnit med och det har varit så grymt kul! Och jobbiga träningar. Så nu är jag väldigt trött. menmen, det får man väl räkna med efter ett träningsläger.
Måste dit nästa år oxå.

Mysigaste stället!
Vara med dom bästa!
Sitta och prata på natten!
Chilla!
Träna!
Bada!
Skratta!
Sova! (lite)
Kolla på den galna fågeln med sina ägg på fotbollsplanen!
Grillkväll!
Äta godis!

Yäpp, ALLT ♥

I våran barack sov flickor 97, det var:

Jag
Vanessa
Josefine
Lovisa
Sara
Kajsa
Ottilia
Jenny
Alva
Amanda
Matilda
Johanna
Julia

Fast Matilda och Johanna var tråkiga för dom var mest med -96-orna och killarna =P

älskarer!


Men lägger upp bilder istället :)



nästan alla som sov i våran barack, Sara och Lovisa saknas ;(


<3

(klicka för större bilder)

älskar denna bild!


Vanessa och Sara


Johanna och matilda


Kajsa fixar Saras hår. btw, jag och Vanessa kanske ska åka till Norrfjärden och hälsa på Kajsa nu i sommar :D



jumpjumpjump!



shnywggh Matilda!


lite av baracken,





Soligt, äntligen! Fast då var det kallt ;s


Ottilia


Jenny, kajsa och Sara


haha, Sara skulle ta självmord med en plastpåse ;o


Vanessa


Men nu ska jag lägga mig och vila, vi var typ uppe till tolv igårkväll och var tvungna att kliva upp klockan kvart över 6. Men kommer kanske fler bilder senare!

PUSSSochKRAAAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0