The böjjs

HEJ!

Inatt sov jag och Vanessa i våran husvagn, mke mysigt! :) Vi var uppe till fyra så klockan 11 klev vi upp på morgonen. Då satt vi och pratade om karuseller och vilka vi ska åka om vi åker te grönalund och stockholm tsm. Hoppas! Kanske planerade lite för mycket, tänk om vi inte far dit tsm dåe ;o Men det måste vi, vi får väl tvinga våra parents som nu har blivit "vänner". Hoppas dom inte bestämmer fler fjolliga saker! Fast det behöve vir inte ta upp här x)
Haha, men Vanessa sjunger väldigt fint.  Hon borde anmäla sig till talang eller vara med i idol. Tycker jag iallafall, så grymt duktig när hon sjunger med den där... fina stämman!
Vi spela in videos oxå som vi tänkte lägga upp på bloggen. Men vi fattade ju allt., hur man gör och så. *host* Fast vi gjorde faktiskt det efter ett tag. Men då stod det att det var 393 minuter kvar. Så då orkade vi inte. (; Men dom kanske kommer senare.
Aja, mycket skratt vart det iaf! :D

igår kväll innan vi gick till husvagnen var vi med Aawwiie och Dawwiie. Alle och Danne alltså. Och jag och Vanessa är Wawwiie och Sawwiie (yy) Vi tjillade som vanligt, och hade lite kuddkrig o sånt.

Har jag just kommit in efter att ha varit ute med Daniel ♥

Nu känner man verkligen att det faktiskt ÄR sommarlov! Love it...



WAWWIIE <3





pusssochkraaam


 



Kommentarer
Postat av: vanessaaaa! :)

wawwiie, vi ska bli datatekniker ;)<3

2010-06-15 @ 21:17:53
URL: http://chockodile.blogg.se/
Postat av: MATULDA :D

Härligt! Jag ska också till stockholm i sommar (a'

Roliigt c:

2010-07-04 @ 16:16:15
URL: http://dahdah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0