musik musik musik musik musik musik musik musik musik musik musik

hejsan.

Inte gjort så mycket sen Danne for hem.
Men vafan, det är ju sommar! Har känt mig på ovanligt flumm humör, fast hade ju ingen att gå ut och däämpa sönder med så då gick jag ut och hoppa studsmatta. Hade snyggaste kläderna och frisyr oxå. -not-
But I dont care! 
haha, sen kom pappa ut och hoppa med mig ;) Shiet, han suger verkligenAsså bokstavligt talat suger!
Sen gick han in efter typ en kvart, och då fortsatte jag hoppa ett tag.

Nu har juag suttit har ganska länge och bara kyssnat på musik. STEREO LOVE, så grym låt. Man får verkligen sommarkänslor när man hör den! Iaf jag (:

I morgon ska jag börja packa till sommarskidskolan, vi hade verkligen grymt kul där förra gången!
Men ärligt, jag längtar inte. Inte nu. Men på Torsdag kommer jag nog längta. Och det kmr säkert bli lika chill som sist (yy)
Ska kanske vara med ElinBucht imorgon oxå om jag hinner :D

Just nue;


Jag vet jag vet, ni är avundsjuka på att jag är så snygg! hah, ni kan aldrig  bli lika snygg som jag.
Nä, asså jag är ledsen. Men den nedersta bilden är ju bara för fin. För att ni inte kan bli lika fin heller!
Så fina miner lixom. Det ser ju ut som att jag håller på att krysta ut ett barn ;o
 Nejmen, nu kom jag ju på det! Ni är inte lika snygg och fin som jag, för ni är 1000000000 gånger snywggareh! Ja, men vi lever med det, eller hur? För jag är ju bara mig själv.

HAHA

PUSSSochKRAAAM ♥



jag känner hur varje steg fram alltid leder till att jag halkar tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0