Det Största Är Inte Att Aldrig Falla, Utan Att Resa Sig Efter Varje Fall

hej

Träningen var inte så himla jobbig. Men man kan ju iallafall säga att jag är skitdålig på att åka rullskidor!

Efter träningen var jag med ElinBucht♥ Vi tjillade med popcorn och läsk.

Nu sitter jag här, är astrött. Liksom bara sitter. Och skriver. Kan inte somna, kanske ska läsa en bok. Fortsätta med "14 år till salu" det var ett tag sen jag läste den. Har nästan läst ut den, men lite är det kvar.
Tänk, en bok kan förändra en, precis som ett tv program. Man vill bli någon man inte är, försöker vara som den personen, tills man hittat sig själv. För mig är det oftast böcker som får mig att tänka så, för dom får mig att tänka extra mycket. Tillexempel 14 år till salu. Det är en sann historia. Den är hemsk, men inte läskig. 
Jag läser nästan alla sortes böcker. Jag gillar det. Att vara inne i en bok och släppa allt runtomkring.
Men nu ska jag lägga mig och göra just det... Läsa, tänkte enentligen inte skriva nånting, fast det fick bli ett kort inlägg. haha kort, men jag tänkte från början att det skulle bli kort. Och det är tanken som räknas, eller hur
x))

En dikt och en bild, sen ska jag sova. 


 
Never give up
if you still wanna try.
Never dry your tears
if you still wanna cry.
Never settle the answer
if you still wanna know.
Never say you don t love him
if you can t let him go. 




PUSSSochKRAAAM
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0