chillaaar!

Hej :)

Sitter framför datan och bara tar det lugnt, har varit på badet med Ann-Mari. De var väldigt roligt. :D Christian och hennes två kusiner var oxå där, så vi var lite med dom.
När jag kom hem så dammsög jag nedervåningen och nu sitter jag här, lyssnar på lite musik som vanligt.
Ska sova hos SaraGunnari inatt, typ i deras husvagn.
Ska snart äta, hoppas det är nå gott!

Måste ha GODIS.

hejdå, ha en superbra Lördag kväll!

och här kmr fler bilder från igår natt, gjorde lite filmer oxå ;) fast vet it hur man lägger in dom..


lika som bär! (x






g o d i s !


Annis- "Kan vi inte vaka och vara uppe hela natten?"
Stina- "Orkar inte"
Tio minuter efter, Annis- "Jag är jätte trött, nu sover vi." osså la hon sig och somna xD











Kommentarer
Postat av: Anonym

me herreeguud stina det går fort att bli trött!!:)

2010-06-03 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0