dagenidag och igår! ;)

Hejsan!

Idag har det varit skola, tp måbradagen lr nå ;p två stycken föreläsningar. En om hälsa och en om kroppsspråk.
Sen efter lunchen så gick vi ut och spela brännboll. Gammla 5:a mot gammla 5:b, det bästa laget vann såklart!
A <3
Fick sluta vid typ kvart i ett :D
Nu gör jag ingenting, kul att veta. Kändes ovanligt på skolan idag, men Vanessa är ju borta :(
Krya på dig sjukling!

Igår var jag med Katti, hela deras family åt middag här (: Sen gick jag, Katti, Bella och Sara ut.
Fotade en massa!
Tremänningarna (L)

Bilder från igår:


gjorde nåra collage ;)





Katti mitt i en hjulning.


lovethispicture <3





finns mååånga fler! Men orkar inte lägga in dom.

hejdå :)


Kommentarer
Postat av: vanessaaaa! :)

kryar på mig så gott jag kan, tror att jag kmr till sklan imorgon (; <3

2010-05-11 @ 16:21:24
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0