Du Får Mig Alltid Att Le.

hejsan.

Idag har det varit skola, fast har haft så j*vla ont i huvudet och halsen så har typ inte orkat jobba.
Fick tillbaka fågelproven oxå, vart väldigt nöjd, trodde inte att he skulle gå så braa. (:

Efter skolan var jag med Sara. 

haha, pappa misslyckades totalt med middagen! Han hade tänkt laga något riktigt gott och hade gjort det mysigt och sådär, det va nån kycking/kött sak med spagetti o goda kryddor, elr jaa, dom skulle vara goda.
När vi sattit oss och alla smakade på maten som världens bästa kock *host* hade gjort, så typ spotta jag ut det direkt, har nog aldrig smakat nån så STARK maträtt. Såklart hade han kryddat typ dubbelt så mke som det egentligen skulle vara ;) Usch, så jag åt köttbullar och spagetti ist, men mamma åt det som pappa lagat, fattar inte hur hon kunde det men.. Fast hon tog typ pytte lite av det och väldigt mycket spagetti och grönsaker. Halsen eldade typ 5 år efteråt. Fast det var bra att det var starkt, då gick lite av min halsont bort :D
Vart inte det roligaste inlägget, tack ni som tog er tid att läsa om våran middag! (L)

Hejdå!

I morron ska jag vara med denna söta tjej, känns som att det var väldigt länge sen <3


 

Kommentarer
Postat av: vanessaaaa! :)

älskar dig ♥

2010-05-31 @ 21:36:22
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0