:)

h e j !

Inatt  har jag sovit hos Katti. Jag, Katti, Emma och Bella kollade på Flickan som lekte med elden på kvällen, men vid typ halv 2 blev vi så trötta så vi gick och la oss =P
Var och kolla när huset här i sävast brann oxå, usch. stackars dom som bodde där!
Och jag har hoppat studsmatta första gången för iår ;DD

Vi steg upp vid halv elva på morgonen och fikade och så, sen kollade vi lite till på filmen, för vi hann inte se klart den igår. Sen skulle jag hem och äta.
Syrran skulle ha kalas, så jag fick inte vara hemma ;o Men då for jag och va med Emma och Katti <3
Vi cyklade och kollade på resterna av huset, det stinker skiiit där!
Sen hoppa vi studsmatta och var med deras kaniner :D
Har just kommit hem från linedance, det var sista gången jag och Katti var där, ska sluta.

HeJdÅ (:


 
KattiPattiPäronPung <3


jag.


HAHA! den bjuder jag på.



Emma, Katti occh kanin :D


KattiochJag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0