igår, idag!

hejsan :)

Idag var det skola, kort dag. skönt! Efter skolan så for jag och Annis in till stan. Vi gick lite i affärer och sen till hennes mother. Vid klockan 17 tog vi bussen hem till Sävast, då åt jag middag. Sen var jag ute och fotade, med kameran. Eftersom at tmin mobil fortfaraaande är på lagning. Så nu får ni lite fler egenfotade bilder!

Igår sprang jag vårruset, gick väldigt bra!
Oxå får jag inte glömma att det var skola, fast det hade ju varit ganska chill, haha, att glömma. jaja, vembryrsig? ;) Men efter skolan var jag med bestisarna! Vanni, Danne, Alle och Liinus. Vi har BäSt humor!
ohyeeah. Hade CHILL som vanligt.

fast nu ska jag inte skriva mer, elr jag orkar inte. Ska läsa andra bloggar ist!
Här kmr lite bilder :D
hejdå.




jaa, jag äger ju som sagt var på skateboard. nejnej, det är ju inte så svårt att bara stå på den? ;p



den här bilden väcker lite minnen från sommaren -09 ♥



fotade nån "blomma" från rabatten.



jag.



syrran :)



the sky..



gräs (;

Men nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, för Annis kom just, hon ska sova här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0