Jossan (L)

Hejhej!

Idag var det skola, vi hade fågelprov. Gick väl sådär, efter skolan var jag med Josefine. :) Hon hade cyklat till skolan, men glömmt cykelnycklarna hemma och låst cykeln, så vi fick typ nästan bära hem cykeln till mig. haha.
Sen har vi försökt planera lite till en tjejkväll som vi skulle ha, men vi var inte så speciellt seriösa så det gick inte så bra ;) jaja, nu sitter jag här och lyssnar på musik, Free Fallin med John Mayer. Den är grymt bra!
Ikväll blir det väl att göra ingenting, njuta av det lilla av solen som nu tittar fram bakom dom stora gråa molnen, det har regnat hela dagen. *suck* och nu gick solen i moln oxå.

Hejdå.

haha, kolla mitt snygga klädval, randigt. ;)


peace!


igelkottis!

Kommentarer
Postat av: APA ;)

fiina kläder :)

Har SPÖ-regnat hela dan i gällivare...



föresten fin igelkott (:<3

2010-05-25 @ 18:53:30
URL: http://monkeiidonkeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0