morsdaaag.

Hej!

Har kommit hem från Sara för ett tag sen, sovit hos henne inatt. Väääldigt kul hade vi :D
Har kört mini traktor x)) Skrattat typ HELA tiden och hela natten, pratat en massa, och mycket mer!
Myys, vi sov i deras husvagn.

Idag äre morsdag, har köpt morsdags present för länge sen, jag och Katti är ju bra på att veta när dom olika "speciella" dagarna är. Så vi köpte för typ en månad sen ;) Men bättre för tidigt än försent iaf.

Min mobil... äh, den är på lagning. Behöver it säga nå mer.
Dum som jag är så glömmde jag såklart kameran så har inga bilder :( Men sara fotade, så hon får skicka bilderna till mig sen!

Hejdå.



En smått skumm bild på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0