musiiik (LL)

Halloj.

Sitter i mitt rum och bara lyssnar på underbar musik med Justin Bieber ;* love him!

Farmor och farfar har varit här typ hela dan, dom ska äta middag här oxå. Nu har farmor skaffat hörapparat!
Så hon hör vääääldigt bra nu. :D

Orkar egetligen inte blogga nu, allt har vart så tråkigt idag.
Alla har frågat "mår du bra?"
"ja" har jag då svarat. Det är ju sant, jag mår bra. I mina tankar mår jag helt perfekt, har suttit i dom nästan hela tiden, jag bryr mig lixom inte om det som är runtomkring. Jag är en sån bara. Jag har min egen värld i mina tankar, mitt liv. Nu när jag sitter på mitt rum och har på musik, så tänker jag. Det har jag alltid gjort, jag är nästan mer i mina tankar än i verkliga livet, man kanske inte märker det på mig alltid, för jag brukar inte visa det hela tiden. Med mina vänner gör jag det nästan inte alls, det hade varit ganska tråkigt, och om man nu har så kul att man skrattar och bara bjuder på sig själv hela tiden. Varför ska man då tänka? Fast ändå, jag älskar det.
Ibland tänker jag på gammla minnen, det är då du kommer upp i mitt huvud. Bara för att jag saknar dig, jag saknar det vi gjorde. Och bara för att jag sitter och skriver nu så måste jag säga, jag älskar dig! För i mitt huvud är det fortfarande du och jag <3 Ibland sitter vi där vid strandkanten och bara pratar, det är helt perfekt!
På nätterna och kvällar då jag aldrig kan somna tänker jag... Det är det ända jag gör, fastnar.
Jag hade kunnat sluta, om jag ville. Och läsa en bok istället. Men jag älskar att vara i den där lilla världen utanför mig själv, eller, ännu längre in i mig. Jag lär känna mig själv bättre och bättre. Jag ligger på min säng och bara stirrar upp i taket. Då kommer tankarna.
Det låter lite skummt, sitta i sitt rum med musik, och bara tänka.. När man kunde ha gjort väldigt mycket andra saker istället. Jag djuptänker, som jag brukar kalla det.

Men nu har det här inlägget blivit längre än vad jag hade tänkt mig. Kanske lite tråkigt att läsa? Jag var bara tvungen att skriva av mig.



pussen.

Kommentarer
Postat av: 4P4N :DD

;) Jag brukar också sitta och tänka. Flera timmar på kvällarna :P

2010-05-24 @ 18:33:06
URL: http://monkeiidonkeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0