skola i mrn,

Slänger in ett inlägg nu oxå.
Sitter och gör ingenting, ska snart gå och borsta tänderna och sånt ;P
I morron äre skola, och det är Måndag så de betyder att vi har fiollektion.. Tror att jag ska sluta spela i sjuan, fast bara kanske.

Idag träffade jag Nicolina förresten, glömde skriva det i mitt förra inlägg. Men vi var på badet iaf, de var kul. <3

Hela helgen har spenderats med Vanessa (LL)  Mycket skratt har det blivit!

Men nu orkar jag inte skriva nå mer.



pusSsS

P.s Kamelen Sven är ful!


Kommentarer
Postat av: vanessaaaa! :)

haha ,Sven är fuuuuuul <3

älsk dig min lilla pyys (L)

2010-05-03 @ 16:05:13
URL: http://chockodile.blogg.se/
Postat av: MenEnMkeGaammalApasomvillkommenteradittblogginlägg

Hehe. Sven är ju cool. Fast ganska ful dåe... :PP

Vanessas tecknade sven var mkycket snuggare :D

2010-05-03 @ 16:23:05
URL: http://monkeiidonkeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0