veckan.

Hej!

ojoj, dålig uppdatering, sry. Men har inte kunnat sitta framför datan i detta KANONväder! Fast nu regnar det.
Fick ett sms från Vanessa för ett tag sen oxå: "Dom har lovat snö till på Måndag" OMG säger jag bara!
Sommar, kom tillbaka.

jaja, ska berätta lite om vad jag har gjort denna vecka;

Måndag: Skola, var på badet med Sara och Ann-Mari, det var awsome!

Tisdag: Sluta tidigare, klockan 11. Jag, Sara, Annis och Jossan åkte in till stan och shoppa. Var i Annis mammas lägenhet, asfint där! På kvällen var det öppethus, tråk. Efter det åkte jag, Alle, Danne och vanessa till Vanni och hoppa studsmatta. Sen kom Linus och Oscar oxå (: Vi körde lite sanning elr konka, kanske inte så seriöst. menmen ;D

Onsdag: Operation Dagsverke, jobbade hemma. Tjänade 150 kronor :) VARMT, shit! Var med Vanessa, vi skulle på skidträningen. hmm, undra varför vi kom försent? ;))

Torsdag: Efter skolan var jag med Vanessa och Danne :) Vi åkte först hem till mig och tog en glass, sommarkänslor!♥ Sen var vi hos Vanessa och hoppade studsmatta, sen skulle Danne på träning. Fast efter middagen så var vi med Aleksander och Daniel again :) BÄSTISGÄNGET (L)

Fredag: Cyklade till nåt ställe med skolan och hade poängjakt/fågelskådning. Det var chill! Man skulle gå runt en stor sjö och skriva upp fåglar och så, på ett ställe gick man igenom en kohage med kor och en tjur i! Dom var soeta.
Efter skolan var jag med Vanni,Linus och Alle :) fast Alle var tråkig, han ville inte vara med oss sen..
Så jag,Vanni och Linus låg ute på Linus gård och steeekte i solen! :) Sen ringde vi BV-Danne, han kom. Då blev det VATTENKRIG! alla blev blöta, men det var väldigt skönt!
På kvällen var jag med Vanessa och Alle.

Lördag, Idag: Vaknade hos bestisfestisvanessesis ;)
SKRATTKALAS igår! shit vad vi skratta. Min mage gjorde onte och tårarna tp spruta för vi skratta sååå mke ;D
älskdig ;*

Åkte till storheden sen men mammi och simon, Vanessa,Rebecca och deras mamma skulle oxå dit! Så vi träffades där (Y)
Min mobil är på lagning, och jag är j*vligt pollen allergisk! ;s Näsan bara rinner och kliar, jag nyser hela tiden (haha, "sluta avbryta mig Stina!" säger W-h-anessa hela tiden ;o ) och ögonen rinner och kliar sönder.

Skulle egentligen ha filmkväll med Danne och Alle ikv. Men dt gick typ inte ;/ Så var med Vanessa ist. :D

Vilket långt inlägg det blev! Nu ska jag gå och lägga mig, är väldigt trött.

Puss och godnatt på er!

Måste lägga in nån bild oxå, fast har inga bilder från nu i veckan eftersom mobilen är sönder..





detta är en lövsångare! Det vet jag :D och det påminner mig om att jag måste träna på fågarna.


<3

Kommentarer
Postat av: vanessaaaa! :)

allti kul me dig<3

2010-05-28 @ 14:35:13
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0