wishing star.

Hejj!

Skola idag, after school var jag med the bests. Vanessa, Linus och Alle :D Vi hade dt chill som vanligt.
pingvinvärme (L)

Sen vid kvart i fem skulle jag hem och äta. Sen var det träning, rätt j o b b i g
Men nu sitter jag som vanligt med musik, Talor Swift-Tearsdrops on my guitar. Den är otroligt fin! Spelar den om och om igen.
Vanessa ska fixa min header. thanks :D Den kanske inte är så fin, gjorde den lite snabbt, men byter sen nån gång.

Men nu ska jag gå i duschen typ. Skola i mrn, hoppashoppashoppas att det blir soligt ute!
Springer vårruset i morgon oxå med massa roliga människor! Mest för piknikkorgen man får efteråt ^^

hejdå, hare bra. =)

(min mobil, fortfarande på laagning. så har inga nya picures..)


Jag älskar dig min bästavän <3
Hade jag fått en önskan, hade jag önskat att våran vänskap skulle hålla livet ut.
Du och jag, forever.
Men det är ju rätt svårt, menar, BFF (bestfriendsforever) inte många som är det, ända tills dom dör liksom.
Men jag lovar dig att jag aldrig kommer att glömma dig, alla stunderna. Du lyser upp mina dagar och får mig att le! Du är den jag pratar med när jag mår dåligt, den jag litar på mest! Hade inte klarat mig utan dig, det går inte att säga i ord hur m y c k e t du betyder för mig.
Även fast vi sen när vi blir äldre glidit ifrån varandra, så kommer det alltid att vara du och jag. I mitt hjärta, där är du fast! Min ena halva. Jag har aldrig skrattar så mycket med någon annan som jag gör med dig, våra minnen är oslagbara. Men än slipper du mig inte, den här sommaren kommer att bli awsome! ♥
ÄLSKARDIG!

glömmintebortmig,jagglömmeraldrigdig, evig vänskap behöver inte vara att man är nära varandra, bara man minns. Two hearts, one soul (L)

Kommentarer
Postat av: vanessaaaa! :)

Gummsi gummsan , du är bara för söt! :*

ÄLSKAR DIG OCKSÅ LIVET UT!

alla vänner kan man vara med men är det nån som är fast i hjärtat är de då du! <3



Two hearts one soul.

' vårat motto ' ;*

2010-05-26 @ 21:59:41
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0