Att göra tidsinställda inlägg

Hej!

Eftersom att jag inte trodde att jag skulle hinna blogga något igår efter träningen och inte när jag är i skolan heller. Och för att jag har vart väldigt dålig på att skriva här den sista tiden, så gjorde jag ett tidsinställt.
Vi hade sovmogon idag, som alla Fredagar. Har jag sagt det några gånger kanske? ;)
Men det är för att de är så otroligt skönt!

Om jag inte har fel så slutar vi nu, exakt när detta inlägg publicerats. Klockan ett.
Då går jag hem, och kanske är med Annis, vilket var alldeles för längesen sist.

Tycker inte ni att veckorna går jäkla fort? Själv tycker jag att allt bara flyger förbi, alla dagar.
Plötsligt är det helg, och man tänker, Gu så SKÖNT. Sen är helgen över på några sekunder.
Men det är bra, för jag längtar till Jullovet, Julafton, Nyår, Björkliden och massa andra saker!


Min lysande godispåse, från när 7:an var iväg och tältade i Seletsbruk.
Jag ääälskar er människor!


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0